2021. november 13.

ÉLETEM KÖNYVEKBEN BOOK TAG


Régóta tervezem, hogy újabb Book Tag-gel érkezem, sőt többet is elkezdtem kitölteni az elmúlt hónapokban. Mégis az Életem Könyvekben Book Tag az, amit a leghamarabb elkezdtem és befejeztem, így vele folytatom a sort. Tartsatok velem!😊

1. Válassz egy könyvcímet, amely a keresztneved első betűjével kezdődik!

Az első kötet, ami ehhez a szemponthoz eszembe jutott az a Bábok tánca című regény Carrie Coopertől, mely a Marionettjátszma duológia második része. A könyv 2020-ban jelent meg az Álomgyár kiadó gondozásában, én már kétszer olvastam és nagyon szerettem!

2. Állj a könyvespolcod elé, majd jobbról balra haladva számold a könyveket az életkorodig! Melyik könyvet kaptad? (pl. ha 17 éves vagy, a polcodon csücsülő 17. könyv lesz a befutó)

24 éves vagyok, Szilágyi-Kiszler Adrienn: A napfény hangja című kötete lett a kiválasztott. Nagyon szeretem az írónő stílusát, fantasztikusan ír. Páratlanul keveredik a történetben a romantika és a dráma - tele van érzelemmel!


3. Egy könyv, amely a városodban/országodban játszódik.

Péterfy-Novák Éva: Apád előtt ne vetkőzz
Az írónő ebben a kötetben (is) tabutémához nyúl, előtérbe kerül a családon belüli erőszak, a gyermekbántalmazás és a zaklatás. Brutális történet, ami egyszerre feldühíti és ezernyi darabra szakítja az olvasót. Szerintem egy alkalommal mindenkinek el kellene olvasnia!


4. Egy könyv, ami olyan helyszínen játszódik, ahová szívesen elutaznál. (lehet fiktív vagy valós is!)

Barcelona az a hely, ahová nagyon szeretnék egyszer eljutni. Ludányi Bettinának a Mennem kell című regénye segítségével lehetőségem volt felfedezni a spanyol várost. Igazi romantikus alkotás, amiben gyönyörű tájleírást kapunk. Ugyan még csak a régebbi kiadást olvastam, de már a bővített regény is a polcomon várakozik.
 

5. Egy könyv, aminek a kedvenc színed van a borítóján.

A fekete a kedvenc színem, így számomra egyáltalán nem kérdés, hogy a Hangulatkeringő trilógia második része, a Hercegnő a tökéletes olvasmány ehhez a szemponthoz. Mike Menders az erotikus-romantikus zsánerben alkot, a történeteit humoros és fordulatos elemekkel tarkítja.


6. Melyik könyvhöz kötődik a legkedvesebb emléked?

A Heartland sorozat első részéhez, a Hazatéréshez. Ez volt a legelső olyan könyv, amit nem kötelezettségből vettem a kezembe és ami megismertetett az olvasás igazi szeretetével. Az elmúlt évek alatt rongyosra olvastam a kötetet, örök szerelem marad számomra.


7. Melyik könyv elolvasása okozott nehézséget?

A Tizenkilenc perc című mű Jodi Picoulttól. Igazából maga a könyv nagyon tetszett, viszont annyira kicsi a betűk mérete a kötetben, hogy nagyon idegesített. Nehezen tudtam haladni vele, ugyanakkor az összélményemre is hatással volt.


8. Melyik az a könyv a várólistádon, aminek a befejezését hatalmas teljesítményként fogod elkönyvelni?

Nos, azonnal két könyv ugrott be nekem: Szurovecz Kittitől a Lilla titka és Anne L. Greentől A sötétség fogságában. Igazából mindkét olvasmánynak már többször neki ugrottam, még sem haladtam sokat egyikkel sem.. Ennek ellenére tervezem olvasni őket, mert történeti szempontból nagyon érdekelnek.


😊