2021. január 18.

Mike Menders: Hercegnő (Hangulatkeringő 2.) - előolvasás


Az írótól már számos könyvet szerencsém volt elolvasni, azonban a címben említett sorozat első része volt az a kötet, amit a legjobban megszerettem tőle. Kíváncsian vártam a folytatást, így mikor lehetőséget kaptam az előolvasásra, akkor rögtön lecsaptam rá és izgatottan kezdtem bele.

Első benyomás, külcsín:

A Hercegnő borítója eszméletlenül jó: titokzatos és letisztult, tökéletesen passzol a címhez. Imádom az író káprázatos alkotásait – képeket, külcsínt! A fülszöveg kellő információt tartalmaz – kapunk egy sejtelmes vázat, amelyből az olvasóra van bízva, hogy mit hoz ki. Lebilincselő egyveleg!

" -  Ha azt nézzük, már a házinyuszim lettél… - kezdtem bele a mondókámba, ám közbevágott: 
- A Hercegnőd! – emelte fel a mutatóujját. 
- Azt mondtad, ne hívjalak így – emlékeztettem. 
- Amikor aljas, gonosz hangon mondod, igen, azt utálom, de máskor olyan bizsergető. 
- Hercegnőm – búgtam félig suttogva, amitől fülig szaladt a szája."


Történet:

A két főszereplőnk - Hank és Misty - kalandos, ugyanakkor izgalmas élete tovább folytatódik.

A férfi eldöntötte magában, hogy félreteszi a Misty iránti érzelmeit és gondolatait. Ám mindez meghiúsul, amikor a nő azzal a kéréssel fordul hozzá, hogy fogadja be – mert a lakását felújítják és nincs hová mennie. Hank úgy érzi, hogy nem tenne jót sem neki, sem a kettejük kapcsolatának, ha rábólintana, azonban végül megsajnálja a nőt és úgy dönt miért ne. Hiszen csak 1 hónap, ráadásul nincsenek kötöttségek és legalább addig kielégítik egymás testi vágyait, tehát szórakoznak egy jót.
Misty beköltözése után minden más lesz – közös programokat szerveznek, közös élményeket szereznek. Kezd helyreállni a kapcsolatuk: a munkahelyükön csak kollégák, otthon a négy fal között lakótársak, akik segítenek egymáson és saját magukon is.

Azonban történik valami, ami miatt a munkahelyi és az otthoni légkör is egyre vészterhesebbé, feszültebbé válik. Minden egy kockára kerül fel, csak az a kérdés, hogy melyik oldalra vetődik, és milyen következményekkel bír mindez? Hanknek és Mistynek sikerül szerencsésen kikerülnie ebből a helyzetből? Vagy felemészt ez az állapot mindent? 

"A sérülések erősítettek meg engem, és váltam olyanná, ami most vagyok. Szóval nem bánom, még ha fáj is. "

Szereplők: 

Hank: Már az első részben is rokonszenves volt számomra, ez pedig ebben a részben folytatódott – habár voltak olyan pillanatai, amiket nem tudtam hová tenni. Alapvetően a férfi itt már teljesen más személyiség, mint a Házinyusziban – igazi FÉRFI cseperedett belőle. Bepillantást kapunk az érzelmeibe, aminek köszönhetően számos dolgot jobban megértünk a történet során. Együtt tudtam érezni vele.

Misty: Kezdetektől fogva szimpatizálok vele annak ellenére, hogy többször sem tudtam hová tenni a gondolatait, cselekedeteit. Rejtélyesebbnek éreztem, mint előzőleg, a folytonos hangulatingadozásai pedig idegesítettek. De alapvetően semmi negatívat nem tapasztaltam vele kapcsolatban.

Véleményem:

A Hercegnő című kötet lényegében egy romantikus-erotikus regény, mégsem ezen volt a fő hangsúly. Az író ismét kimerítette a történet buja oldalát, azonban nyomatékosította az érzelmi részt is. Nemcsak egy laza, humorban gazdag mű volt, hanem annál sokkal több - tele volt érzelemmel és talánnyal.

Mike Menders bámulatosan forgatta a szálakat: megdöbbentett, megmosolyogtatott, ugyanakkor fel is dühített! Az utolsó oldalakhoz érve teljesen összezavarodtam, számos kérdés megválaszolatlan maradt számomra, így bízom abban, hogy a trilógia utolsó részét is mihamarabb a kezünkbe kapjuk majd. 

"Megszédülve tántorogtam a kijárat felé, úgy éreztem magam, mint akit fejbe vertek, majd átment rajtam egy teherautó. A szívem darabokra hullt."

Nem titok, hogy voltak a műben olyan részek, amikor az igazságra törekedő és a feminista énem harcot vívott. Néhol úgy éreztem az olvasás során, hogy saját magammal küzdök, míg máshol úgy éreztem, hogy a szereplőkkel csatázom.

Nagyon élveztem az olvasást, a lapok elé ragadtam, és folyton az járt a fejemben, hogy mi jöhet még? Csak ajánlani tudom az erotikus regények kedvelőinek, főként ha szeretik a cselekmény- és érzelemdús történeteket, mert akkor a Hercegnő kihagyhatatlan olvasmány számukra!


(A bejegyzésben felhasznált képek eredetileg a regényhez készült Hangulatkeltőben szerepelnek!)

Fülszöveg:

Hank vagyok, és a Házinyuszi folytatását tartod a kezedben. Épp túltettem volna magam Mistyn, amikor a sors ismét elém sodorta, ráadásul a házinyuszim szintet ugrott: a lakótársam lett. Korábban sem mondhattam unalmasnak az életemet, de Démonka beköltözése óta egyik kaland éri a másikat. A munkahelyen folytatódnak a játékaink, melyek egyre veszélyesebbé válnak, ráadásul egy kíváncsi kolléga is képbe kerül. Szerencsémre ebben a kavarodásban Giselle barátném navigál helyes útra, de van, amiben már ő sem segíthet. Ezúttal olyan kihívásokkal szembesülök, melyek keményen próbára teszik a Mistyvel való kapcsolatomat.
A történetben bőven akadnak forró pillanatok, ezért kizárólag felnőtteknek ajánlom! Én szóltam!

(Magánkiadás, 2021)