2024. március 5.

Emma ZR: Hurrikán után (Dream of Doom 2.) - előolvasás

 

Emma ZR regényei egytől egyig különlegesek, mindegyikben rejlik valami vonzerő, ami könnyen berántja az olvasót. A tőle olvasott legelső regényem, a Megszállottak csak elindított az írónő munkásságának az útján, azonban a Hurrikán irányba tett. A Dream of Doom sorozat kezdő kötete rengeteg kérdést hagyott bennem, amelyekre a választ a második részből reméltem.

A Hurrikán után olvasásának alaphangulatát abszolút uralta az előző rész befejezése, pillanatok alatt tudtam kapcsolódni azokhoz az érzésekhez, amikkel lezártam a Hurrikánt. Őszintén bevallom, hogy a három regény közül a Megszállottak volt az, ami utólag visszagondolva a legtávolabb áll tőlem - ugyanakkor egyáltalán nem bántam meg, hogy elolvastam Victoria és Axe történetét -, a szívemhez legközelebbi helyet pedig a Hurrikán után szerezte meg.

Tetszett a történet folytatása, a cselekményszál izgalma, a főszereplők csatározása és a köztük lévő feszült, szenvedélyes légkör, nem utolsósorban pedig az érzelmek erőssége és mélysége. Emma egy mindennapi alapötletet vett elő - producer és sztár -, mégis olyan extra elemekkel bővítette, amelyeknek köszönhetően egy sokkal komplexebb, érdekesebb mű bontakozik ki az olvasó előtt.

Carolyn és William jelene mellett a múlt árnyai és a jövő kétségei is felszínre törnek. A közös múltjuk egy olyan eseményláncolatot indít el, amit egyikük sem tud maximálisan kordában tartani. Vágynak egymásra, de ami köztük van, az sokkal több ettől. Inkább tűz, ami újra és újra lángra lobban, azonban senki nem tudja előre, hogy mekkora elánnal csapnak fel a lángok és mennyi mindent égetnek fel maguk körül. Számomra az ő párosuk tökéletesen megszemélyesíti ezt a definíciót.

A Hurrikán után egy érzéki, túlfűtött, sóvárgással teli regény, ami oldalról oldalra uralja a mű hangulatát. Amikor azt hinnéd, hogy Emma ZR nem tud meglepni, akkor csavarodik egyet a történet és ismét maga alá temet. Vérpezsdítő és rabul ejtő!

Csak ajánlani tudom a romantikus-erotikus könyvek kedvelőinek, mert ha Carolyn és William a gondolataidba férkőzik, akkor nem fogsz tudni megszabadulni tőlük, az utolsó oldal után sem!

Történet:

Carolyn élete fenekestül felfordul, újra építi az életét és producerként szeretne sikereket elérni. Jól halad ennek eléréséhez, azonban nem számít arra, hogy az élete, a munkája egy régi “ismerős” kezébe kerül.

Lassan két év telt el, amióta William nem látta Őt. Egyáltalán nem számított arra, hogy az új munkalehetőséggel egyidőben ismét találkozik vele. Azonban, ahogy megpillantotta Carolynt, egyszerre több érzelem is átfutott rajta - csalódottság, düh, szomorúság, vágy és persze a legerősebb mind közül, a bosszú.

A nő főnöke nem akar más férfit a főszerepben látni, csak Maltot. Carolyn nem ismer lehetetlent, ha a céljáról van szó, habár tudja, hogy nehéz játszma lesz, de meg kell szereznie Williamet. Az aláírása kell ahhoz, hogy az első filmje igazán kezdetét vegye.

Mindketten akarnak valamit, mindketten titkolóznak a másik előtt. A férfi célja, hogy bosszút álljon azért, amiért akkor átverték. Tudja, hogy ez édes játszma lesz és élvezni fogja. A kettejük közötti vonzalom azóta sem apadt ki, így sokkal nehezebb lesz küzdeniük a másik ellen, de ez egyikőjüket sem állítja meg.

Azonban, ha az eredeti célt felülírja valami sokkal intenzívebb, akkor más harc veszi kezdetét. Ami eltiporhat mindent, ugyanakkor a mennybe is emelhet. Valami, ami mindent más megvilágításba helyez. Bízhatsz valakiben, aki egyszer már hátba szúrt? Megvédhetsz valakit a saját démonjaitól, ha ő nem akar harcolni ellenük? Életben lehet tartani egy olyan szerelmet, ami rossz alapokra épült, de mégis leigáz mindent?


Kedvenc idézeteim:

"Én megjártam az utamat, ismertem a szavakat, amelyek megváltoztattak. Mindent követeltek, aztán ürességet hagytak - nem volt tovább. Felértem a hegyre, onnan szét tekintettem, és nem láttam semmit."

"Ismerni akartam minden rezdülését, tudni az összes titkát. Veszedelmesen messzire mentünk, és nem volt visszaút."

"Egy parázs, ami képes tűzvésszé alakulni."

"Mert ez.. egy játék volt, ami túlnőtt rajtunk és már nem tudtunk vele mit kezdeni. Túlságosan belemerültünk, nem tudtunk kimászni belőle sérülés nélkül, ezért inkább benne maradtunk."

"El akarok benne veszni, és soha többet nem akarok kitalálni belőle. Be akarom szívni minden lélegzetét, és örökre magamhoz kötni."

Fülszöveg:

Carolyn

El ​kellett menekülnöm Londonból, feladnom mindent, amit szerettem és felépítettem. Másik kontinensre költöztem, hátha a múlt rémeit is magam mögött hagyhatom. Új munkát kerestem, és esélyt kaptam, hogy bizonyítsak: hamarosan producerként megvalósíthatom az első filmemet.

Minden remekül halad, ameddig William Malto a képbe nem kerül. Az elmúlt hónapokban rengeteget gondoltam rá, és arra, hogy mi lehetett volna, ha… Ő viszont biztosan gyűlöl, és megvan rá az oka.

Pedig a filmem tőle függ.
Mindketten tudjuk, hogy az alkuja csapda, de nincs más választásom, mint elfogadni.

William

Majdnem két éve nem hallottam felőle. Erre ott ült velem szemben a tárgyalóasztalnál hidegen és kegyetlenül szexin, mintha mi sem történt volna kettőnk között. Tényleg azt hitte, hogy majd együtt dolgozok vele egy filmen? Elhitette velem, hogy fontos vagyok neki, erre becsapott és elárult.

Az élet jól kiszúrt vele: a főnöke engem akar a főszerepre, szüksége van az aláírásomra. Nem fogok vele együtt dolgozni, de ez egy remek alkalom, hogy elégtételt vegyek rajta.

A bosszúm nagyon édes lesz.

(Magánkiadás, 2024)