2022. június 22.

K.M.Holmes: Tiéd a főszerep (Tiéd a főszerep 1.)


K.M.Holmes munkásságával közel egy éve ismerkedtem meg. Az írónővel való kapcsolatom a Neked megadom magam című regénnyel kezdődött, mely hamar belopta magát a szívembe. Aztán idén tavasszal megérkezett a Dario című kötet, melynek előolvasója lehettem, így extra izgalommal vetettem bele magam a lapok közé, ahonnan végül sebzett szívvel, ugyanakkor zseniális élménnyel távoztam. Ekkor döntöttem el, hogy szeretném az írónő többi megjelent regényét is elolvasni - egyrészt azért, hogy lássam honnan indult, másrészt azért, hogy még többet kapjak az általa alkotott világból.

Nagyon vártam, hogy a Tiéd a főszerep trilógia kezdő kötete - mely egyben K.M.Holmes legelső könyve is - mennyire izgalmas és humoros, ugyanakkor romantikus utazásra invitálja az olvasókat!

Történet:

Camie legnagyobb szenvedélye az írás, így nem is lehetne boldogabb, hiszen karrierje egyre magasabb szintre lép. A barátnője és a mentora társaságában egy tekintélyes eseményen vesz részt, ahol valójában társ-forgatókönyvíróként van jelen, s ahol közelebbről is megismerkedik a film egyik sztárjával, Damiannal.

A nő élete fenekestül felfordul, amikor valami komolyabb és mélyebb kapocs kezd kialakulni közte és a szexi színész között. Damian rendkívüli magaslatokba emeli, mégis számára innen a legkockázatosabb padlóra kerülni - a félelme pedig idejekorán bekövetkezik, amikor a filmsztár egyik napról a másikra kilép az életéből, ezzel összetörve a szerelmes szívet.
Camie főnöke, Terry képtelen tovább nézni azt, hogy a nő atomjaira hullik. Így úgy érzi, hogy segítség lehet a nő számára, ha kiszabadul a megszokott környezetéből, s talán egy újabb kihívás kirángatja őt ebből a rettenetes állapotból. Camie elkeseredve veszi tudomásul, hogy az élet minden területén kudarcot vallott.

Miguel régóta szerette volna magáénak tudni az egyik legtehetségesebb forgatókönyvírót, ám nincs felkészülve arra a vonzalomra, amit a nő közelében érez. Valójában egy szigorú, rideg férfi, de félő, hogy előbb-utóbb leolvad az álca róla, s képtelen lesz tartani magát az elveihez a nő közelében.
Camie érzi, hogy ismét pozitív irányba kanyarodik az élete, bár főnöke változó viselkedése kissé aggasztja, de igyekszik ezt is a saját irányába forgatni.
Mindketten olyan érzéseket fedeznek fel, melyeknek ezidáig a közelében sem jártak. A férfi nem keres semmi komolyat, az érzelmei mégis másról tanúskodnak - a valódi kérdés az, hogy mindezt mikor vállalja fel.

Vajon a kapcsolatuk happy end-del végződhet? Hogyan kezelik Damian újbóli felbukkanását? Képes a nő felülemelkedni a múlt sérelmein és a boldogságot választani?

Véleményem:

Egyáltalán nem csalódtam MissHolmes első kötetében, bár tartottam attól, hogy alacsonyabb színvonalat fog képviselni az általam eddig olvasott történeteihez képest, de egyáltalán nem így volt, sőt egy igazi pozitív meglepetés volt számomra!

A mű végére érve biztos voltam abban, hogy akkor is hű olvasója lennék az írónőnek, ha elsőként ezzel a könyvével ismerkedtem volna meg. Vitathatatlan, hogy a Tiéd a főszerep és a Dario című alkotások között fejlődés mutatkozik, hiszen véleményem szerint az írónő abban a kötetében már sokkal jobban bánik a saját stílusával, sőt lazább és választékosabb megfogalmazást alkalmaz. Ennek ellenére Camie története egy ízig-vérig romantikus mű, melyben kellő mértékben vegyül az erotika, a humor és az izgalom.

K.M.Holmes első regénye tele van érzelemmel, néhol kifakasztja a könnyeinket, míg máshol mosolyt csal az olvasó arcára! Emellé tökéletesen párosul a pörgős cselekményszál, mely egy pillanatra sem hagyott unatkozni. Lélegzetelállító élményt kaptam, azzal a kikapcsolódási lehetőséggel, amire igazán szükségem volt!

A karakterek kivételesen megosztó hatással voltak rám - Damian karaktere egyenesen taszított, bezzeg Miguelért teljes szívvel szurkoltam! Annyira reméltem, hogy Camie jól dönt és nem fog fájni a lelkem a történet végére, de az írónő ismét meglepett és olyan befejezést szánt a női főszereplőnek, amire egyáltalán nem számítottam!

A Tiéd a főszerep a te könyved, ha szereted a romantikát, illetve ha némi drámai elem is belefér az elvárásodba!

Kedvenc idézetek:

“Az egyik percben magához húzott, utána meg akkorát lökött rajtam, hogy meg kellett kapaszkodnom, nehogy hanyatt vágódjak.”

“Mindig én nyerek. Csak még dacolsz velem.”

“Miattam zakatolt a szíve ilyen erősen, és miatta hagyott ki az enyém néhány ütemet..”

“Ő volt az én csapdám, amiből nem tudtam menekülni.”


További információk:
- Olvasásom: 2022.06.17.-06.18.
- Kiadó: Álomgyár
- Oldalak száma: 442 oldal

Fülszöveg:

Nem merlek szeretni…
Camie Benson egy átlagos lány, átlagon felüli írói ambíciókkal.
Forgatókönyvírói pályafutása magasan ível felfelé, és az egyhangú mindennapjait bizony eléggé feldobja, mikor élete első filmpremierjén megismerkedik az ügyeletes hollywoodi szépfiúval, Damian Reshore-ral, a szuperszexi filmsztárral.
Camie aggályai ellenére belemegy a kapcsolatba, és gyönyörű napokat töltenek együtt.
A csodás élményeknek azonban hamar vége szakad.
Ráadásul a munkaadója is elbocsátja, de csak azért, hogy Camie előtt számos új lehetőség nyílhasson meg.
De vajon a szíve is képes lesz újra megnyílni? Van visszaút egy furcsa szakítás után? Mit kezd azzal a helyzettel, amikor az új főnöke, a vonzó, de arrogáns Miguel félreérthetetlen jeleket küld felé?
Ezekre a kérdésekre keresi a választ K. M. Holmes humorral és képtelen helyzetekkel teletűzdelt első könyvében.