2021. június 2.

K. M. Holmes: Neked megadom magam


Az írónő regényeivel már többször szembe találkoztam különféle platformokon. Alapvetően vegyes véleményekkel találkoztam a történeteivel kapcsolatban, bár észrevételeim szerint többségében pozitív hangvételű gondolatokat osztottak meg az olvasók. Ennek következményeképp ambivalens érzelmekkel kezdtem neki a Neked megadom magam című kötetnek.

A történetről:

Jillian könyvelőként dolgozik egy neves klubban, ahol bizony több illegális tevékenység is zajlik – emiatt ő tudtán kívül, egyfajta „pénzmosóként” tevékenykedik a cég pénzügyi életében. A testvére is itt dolgozik, ám ő az éjszakai életben is nagy játékos – habár ennek ellenére semmire sem panaszkodik a munkájával kapcsolatban.
Egyik alkalommal a nőnek is más munkában kell részt vennie, ami nem igazán tetszik neki: a lányokra érkezett liciteket kell felvezetnie a főnöke által kért módon. Jillian tudja, hogy ez nem törvényes, ahogy azt is, hogy semmit sem tehet, hiszen a számára munkát adó kéz mindenhová elér.

Colton rejtélyes, különleges személy, aki az igazságszolgáltatás mindkét oldalán harcol. Rendőr, miközben a bosszúvágy kíséri mindennapjait.
Rögtön megakad a szeme az ártatlannak tűnő nőn, aki szinte azonnal perzseli minden pillantásával. Úgy érzi, hogy ki kell mentenie Jilliant erről a helyről, erre pedig egyetlen megoldást ismer: rengeteg pénzt kell felajánlania érte.

A nő és a férfi útja keresztezi egymást, még ha félnek is ettől a gondolattól. Colton látja a nőben a vadságot, a szenvedélyt – megriadt attól, hogy mit válthat ki belőle Jillian. A nő nem tudja eldönteni, hogy hősként vagy ellenségként tekintsen a férfire. Így muszáj sodródnia, hogy idővel kiderüljön mi is a valódi terve Coltonnak.

Kezdetben igyekeznek távolságot tartani a másiktól és gátat szabni a bennünk feltörő érzelmeknek, azonban idővel egyre kevésbé tudják irányítani saját magukat. S hamar elérkezik a pillanat, amikor mindent elveszíthetnek.
Egymásra találhat két megsebzett lélek, miközben ellentétes tettek hajtják őket? Milyen boldogság várhat rájuk, ha mindent kockára tesznek egymásért, akár a saját életüket is?

Vélemény:

K. M. Holmes stílusa különleges, minden egyes szava égetett olvasás közben. Már az első pár oldalon olyan érzelmi viharba sodort, amiből a kötet végén sem leltem a kiutat.
Hamar szembesítettem magam azzal, hogy a Neked megadom magam kihagyhatatlan olvasmány volt számomra. Nagyon tetszett a történet kerete, a felépítése és a benne rejlő csavarok, emóciók– szinte eufóriát okozott ezek egyvelege. Levett a lábamról, megtáncoltatta az érzelmeim, majd egy kalitkába zárt, ahonnan nem tudtam szabadulni.

A szereplők egytől egyig hitelesek voltak, a személyiségük és a viselkedésük összhangban volt a regényben betöltött szerepükkel.
Szerintem a romantika kedvelőknek kötelező elolvasnia, mert minden oldala tele van élettel, izgalommal. Nem egy olyan sztori, amivel minden utcasarkon találkozhatsz. Annyira könnyen haladsz majd az oldalakkal, hogy mire feleszmélsz Jillian és Colton története a végéhez is ér. S nem fogod tudni, hogy megköszönd az írónőnek a lenyűgöző élményt, vagy könyörögj a következő könyvéért.

Idézetek a könyvből:

„Te vagy, aki kárpótol mindenért (..) És te vagy, aki mindent el fog venni tőlem.”

„Ha szeretünk valakit, néha el kell mennünk a legvégsőkig. És ezt nem a két ember közötti távolságra értem.”

„Tudtam, hogy már sosem leszek az, aki azelőtt voltam, hogy találkoztam vele. Soha nem nézett még így rám senki. Sistergett a bőröm a tekintete alatt, és lobbanékony lettem, mint egy gyufaszál, aki arra vár, hogy szikrát kapjon. Csakhogy a gyufa lángja hamar hamuvá lesz, és én nem akartam ilyen sebességgel megsemmisülni.”

„Amióta csak megláttam a lépcsőn. Csak álltam és bámultam rá, ő pedig gyanútlanul lépdelt az elkerülhetetlen jövője felé. Abban a pillanatban tudtam, hogy minden elrendeltetett. Ő volt az én prédám, aki életre keltette a legsötétebb gondolataimat. Hiszen gyönyörű nő volt, és olyan ártatlan.. Pont egy olyan gazfickónak való, mint én.”