2022. január 25.

Whitney G. : Two Weeks Notice - Felmondólevél

Az idei évben megfogadtam, hogy szeretnék több könnyed olvasmányt megismerni. Mert szerintem tökéletes kikapcsolódás a fárasztó munka után – vagy közben. Ha egy olyan világba csöppenek, ahol nem kell gondolkodnom, akkor legalább egy picit lenyugodhatnak az agytekervényeim. Emiatt csaptam bele Whitney G.-nek egy másik kötetébe is. A Barátod, Carter című olvasmányt tavaly nyáron olvastam el, s nagyon szerettem a kiszámíthatósága ellenére is. Bíztam abban, hogy hasonló élményt szerzek az írónő következő története által!

Történet:

Tara Lauren két diplomával rendelkezik – üzleti és jogi -, mégsem sikerül állást találnia. A lakbért nem tudja fizetni, ételre is alig futja, így szinte mindennap betér a helyi luxusszállodák ingyenes reggeliztetésére, ahonnan eddig sikerült lebukás nélkül elszabadulnia. Ám ezúttal máshogy alakulnak a dolgok.
Preston Parker egy igazi nagyágyú, számtalan luxusszálloda tulajdonosa. Nem talál egy tökös menedzserasszisztenst - alig egy hétig bírják az emberek a közelében. Amikor összefut a szálloda halljában a „lopósnő”-vel, akkor egészen különös érzése támad, ezért úgy dönt, hogy elbeszélgetésre hívja az irodájába.

Tara és Preston között már ekkor kezdetét veszi a szikrázás. Főleg, miután kiegyeznek abban, hogy ő lesz az új beosztott. Rengeteg akadály gördül eléjük a munka során, a főnök valóban egy arrogáns, nagyképű seggfej. A nő kezdetben a hatalmas fizetés miatt próbálja minél tovább kihúzni a férfi mellett–közben a barátja is szakít vele, mert már egyáltalán nem töltenek el közös időt.

Tara hatalmas áldozatot vállalt a munkával – nincs magánélete, nincs szabadideje, a nap 24 órájában rendelkezésre kell állnia és mindig képben lennie az összes projekttel. Óriási tanulási lehetőség, kiemelkedő ugródeszka, de mindez mennyire éri meg számára?
A főnök és beosztott egyre több időt tölt együtt, kezdik jobban megismerni egymást, bár az érzelmeik folyamatosan szélsőséges tetőfokra hágnak. Sőt, a szexuális feszültséget szinte tapintani lehet.

A nő meghozza a döntést a felmondással kapcsolatban, ám a szerződés rejtett sorai olyan információkat rejtenek magukban, ami minden oldalról lehetetlenné teszi a megvalósítását.
A férfi erős álarca félrecsúszni látszik és láthatóvá válik az emberi oldala is.
Rengeteg dolgot megtesznek egymásért, mégis mindketten többre vágynak. Van lehetőségük kilépni a saját ketrecükből és olyan elhatározásra jutni, amik segítségül vannak a céljaik eléréséhez? Egymáshoz!

Véleményem:

Whitney G. ebből a kötetből sem sajnálta a szenvedélyt. Tara és Preston története nemcsak a szexuális vonzalom mélyére ás le, de lelki magaslatokba is emel. Alapjába véve egy klisés, romantikus történet, amit legalább százszor olvashattam már. Mégis sokkal több van benne, mert valóban szórakoztat és képes kikapcsolni az agyat.

Személy szerint imádtam, hogy váltott szemszögben olvashattuk el a művet, mert így lehetőségünk volt mindkettőjük oldaláról megvizsgálni a történteket. Preston tényleg egy domináns főnök, de egyáltalán nem olyan kegyetlen, mint ahogy azt a beosztottjai látják. Az élet által vált ilyen keménnyé, mégis idővel ennek köszönhetően ismeri fel a szeretet és a bizalom erejét. Tara egy klassz csaj volt, imádtam a személyiségét és a humorát. A kitartásáért pedig egyenesen oda vagyok, mert semmi sem állította meg és saját magán felül tudott teljesíteni.
Mindketten igazi harcos személyiségek, bár nem azonos értelemben. Szerintem tökéletes párost alkottak!

Ajánlom azoknak az olvasóknak, akik szeretik a lazább, vágyakkal teli regényeket!

Kedvenc idézetek:

"(..) a család az első, és ha vissza akarod kapni a lelkedet, akkor lassan megtanulhatnád már ezt."

"Semmi jót nem tartogat az élet azoknak, akik feladják."

"Az egy dolog, hogy a munkában beéred kevesebbel, de nálam kevesebbel sohasem érnéd be."

További információk:
- Olvasásom: 2022. január 19.
- Kiadó: Könyvmolyképző
- Oldalak száma: 296 oldal


Fülszöveg:

GYŰLÖLÖM, ​HOGY SZERETEM?

Tisztelt Címzett!

Jelen levelemben hivatalosan is bejelentem a távozásomat a Parker Internationaltől (és az arrogáns, lekezelő vezérigazgatótól), kéthetes felmondási idővel. Döntésem meghozatala NAGYON KÖNNYŰNEK bizonyult, hiszen az elmúlt két év kifejezetten pocsék volt. A világ legnagyobb szerencséjét kívánom a következő menedzserasszisztensnek (szüksége lesz rá), s ha a főnököm bármit kérne tőlem a következő két hétben, legyen szíves a tudtára adni, hogy rohadtul csinálja meg egyedül…

Tisztelettel (igazából nem is):
Tara Lauren

Ilyen felmondólevelet kellett volna küldenem a főnökömnek, mert a hivatalosabb változatot, amelyikben „hálás vagyok minden lehetőségért”, és „megtiszteltetés számomra az összes gyümölcsöző tapasztalat” – nos, azt visszadobta a szexi, önelégült félmosollyal, ami a védjegye. És hozzátette, hogy „határozottan javaslom, olvassa el az apró betűs részt a szerződésében”. Tehát úgy is tettem.

És most rájöttem, hacsak nem adom elő, hogy meghaltam, nem mérgezem meg, vagy nem találok módot a lehetetlen szerződésem újratárgyalására, akkor kénytelen leszek New York egyik legidegesítőbb és legkönyörtelenebb vezérigazgatója keze alatt dolgozni. De aztán késő este felhívott egy sürgős ajánlattal…

Hihetetlenül szexi és pimasz, feszültséggel teli könyv, melyben a drámai és forró jeleneteket lélektani összefüggések is gazdagítják.

ÜDÍTSD FEL VELE A LELKED!